fredag 4 februari 2011

Lugnet före stormen

Har haft migrän hela dagen, inte ett av mina värre anfall dock så jag har varit rätt så bra vid liv ändå.
Har bara inte hunnit städa undan så mycket som jag velat inför Olivers kalas imorgon. Men mamma kom hit efter jobb för att åka och handla med mig, blev en vals med dammsugaren också så nu har jag "bara" tårtbakning och matfixande kvar inför imorgon.
Sitter just nu med fötterna på bordet och inser att detta blir min sista lugna stund på ungefär 24 timmar..
Men Oliver kommer förhoppningsvis få ett trevligt kalas!
Och det ska bli otroligt trevligt att träffa min fina släkt igen, det var ett tag sen nu. <3

1 kommentar:

  1. Ser fram emot att komma hem till er, se hur ni bor och gratulera lill(födelsedags)grisen och se hur ni bor...och ja vi förväntar oss städat i alla hörn ;-):-D pussochkram/moster E

    SvaraRadera