lördag 22 januari 2011

Irritation

Blir så himla irriterad på mig själv när jag inser att hela kvällen gått och jag knappt hunnit med något av det jag borde ha hunnit med. Jag har i alla fall tittat på tv och slöat lite, vilket jag oftast gör.. Dock har jag inte hunnit med disken, lite undanplockning och ett par småsaker till.
Hur som helst känner jag mig avslappnad och utvilad och det kanske är huvudsaken när det är helg och allt? Får ursäkta min lathet med att jag fortfarande känner mig rätt matt och frossig om kvällarna.

Inför morgondagen har vi inga planer över huvudtaget, Oliver ska förmodligen tillbringa en liten stund med sin pappa på eftermiddagen men innan dess får vi se vad som händer. Funderar på att gå till Andy's lekland som ligger ett stenkast bort bara för att Oliver ska få leka av sig lite, känns som om han blivit lite understimulerad hela veckan.Men det beror ju i och för sig helt på hur han är när han vaknar imorgon. Hittills har han hostat hela kvällen och är rätt snorig och rosslig.

Nu är det sängen som står högst upp på listan, disken får vänta till imorgon, behöver ändå städa så varför inte gå 'all in' när Oliver är med sin pappa.
Datorn får roa sig med en virussökning innan den får hålla kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar