tisdag 25 januari 2011

Lägesrapport från sjukstugan

Jag har precis förflyttat mig från sängen till soffan, för första gången sen i söndags kväll. Hela gårdagen tillbringade jag i sängen eller på toaletten där allt jag lyckades trycka i mig kom upp igen. Det var dock inte särksilt mycket då vatten var det enda som gick ner..
Stackars Oliver roade sig själv på förmiddagen men blev sen hämtad av sin morfar för att få en lite trevligare tillvaro än en sjuk mamma i sängen. Han är mirakulöst hur kry som helst efter febern i söndags och är tillbaka på dagis idag. Blir hämtad av sin pappa vilken minut som helst nu och sen lämnad här hos mig lite innan 17.
Jag ska försöka bli lite piggare och sen vara världens roligaste mamma när Oliver kommer hem, för att gottgöra gårdagen lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar