onsdag 19 januari 2011

You snooze, you loose

När Oliver hade somnat tidigare ikväll satt jag och funderade över om jag skulle se en film eller fortsätta på en bok jag började på för ett tag sen. Bestämde mig för att slösurfa lite tills jag bestämt mig och nu inser jag att jag är alldeles för trött för båda delar. Får bli morgondagens dilemma istället och vem vet då kanske jag både kan och hinner bestämma mig! :)
Nu väntar dock sängen, har inte känt mig jättehängig idag men nu på kvällen smyger det sig på. Lite feber-frossig och allmänt trött. Denna röda hunden säger god natt och delar med mig av en video på min bilfantast Oliver.
Min älskade lilla bilkille.

1 kommentar:

  1. gud vilken duktig liten kille du har! :D jag är verkligen imponerad! supergullig! kram från "Hultet-Michelle" :)

    SvaraRadera