onsdag 26 januari 2011

Just nu


Har precis blivit färdig med att organisera en liten del av mina örhängen.. En hel del faktiskt, men det sjuka är att jag har mer än lika mycket till.. Kanske rätt lätt att förstå att jag älskar örhängen, i alla former och färger!
Hur som helst, det här lilla projektet tog kål på mig och den lilla energin jag lyckats lagra så nu blir det en alvedon och sen en tupplur på det.
Sjukt, men känner mig fortfarande inte helt hundra och därför känns det rätt skönt att fortfarande vara sjukskriven. Blir trött för minsta lilla, halsen krånglar en del, febern är i och för sig borta men om kvällarna är jag rätt matt. Är sjukskriven fram till på söndag och som det ser ut nu är jag i alla fall hemma imorgon också. Blir till att vila, vila, vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar