torsdag 27 januari 2011

Vilken dag..

Har hittills haft en fruktansvärd dag. Eller kanske inte fruktansvärd, men allt går emot mig känns det som.
Har försökt få tag på försäkringskassan i stort sett hela dagen, vilket tydligen är fullkomligt omöjligt idag.
Tappat en glasskål som jag verkligen tycker om om, rätt ner i golvet.. tusen bitar..
Där är inte ens någon ordning på mig själv.. Har velat angående vad det ska bli till middag i ungefär en timme, och Oliver är inte till någon större hjälp. Han svarar bara "inget" när jag frågar vad vi ska äta till middag..

Tror jag behöver komma tillbaka till vardagen lite.
Börjar med att gå tillbaka till jobb imorgon och sen följs det av en fullspäckad helg.
Mycket trevligt! Denna helgen kommer verkligen innehålla allt; tjejkväll på restaurang, mini-släktträff, kalas och tvätt.
Först ska vi bara lyckas ta oss igenom denna dagen, vi börjar med middagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar