onsdag 19 januari 2011

Inte på topp idag..

Oliver och jag är hemma idag. Inte jättesjuka men Oliver har hostat sig igenom hela natten och jag har några underliga röda prickar på hela överkroppen. Har tänkt ta mig till vårdcentralen för att undersöka vad min kropp håller på med, undrar om man kan bli allergisk av något bara sådär eller om det är något annat. Hur som helst är det väldigt jobbigt för det bränner i huden också.
För Olivers del blir det inköp av hostmedicin. Sen ska jag bara få i honom det också.. men det får vi ta då.

Tänkte lägga in ett foto från mobilen på Oliver här men kunde inte föra över det till datorn. Skulle föra över via bluetooth  men mobilen hittade inte datorn trots att de är precis bredvis varandra. Tackar gudarna för att man inte har syn som en mobiltelefon! ;)
Hur som helst får det bli en gammal bild istället, var på nostalgitripp igår och kollade igenom alla mina gamla foton. Tiden flyger verkligen iväg!

Bilden är tagen i december 2008 vilket innebär att Oliver är runt 10 månader gammal här.
Nu är det bara ett par veckor kvar tills han blir 3! Herregud, 3 år!
Innebär det att jag också blivit 3 år äldre sen han föddes..?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar